Csak digitálisan kértem mikor és hogyan kapom meg?
Amennyiben csak digitálisan kérted a rendelésed, akkor az általad megadott email címre fogjuk számodra megküldeni az eredeti digitális verzióját a poszterednek 48 órán belül! Ezzel kapcsolatban, ha bármilyen kérdésed van az info@egyediposzterek.hu email címen elérsz minket! 

Miért nem tudom a kosaramhoz adni a tervem?

Kérjük tölts ki minden menüpontot, illetve tölts fel annyi képet ahanyas felosztást választottál, ha ezek megvannak működnie kell a “kosárba teszem” gombnak. Amennyiben a Facebook, vagy Instagram beépített böngészőjében nyitod meg az oldalunk, akkor előfordulhat, hogy nem működnek megfelelően egyes funkciók. Kérjük nyitsd meg a saját telefonos, vagy számítógépes böngésződben (Mozilla, Chrome, Opera, Safari stb) az oldalunkat és tervezd meg ott a képregényed!

Miért lassú a kosárba helyezés?

Azoknál a vásárlóinknál, ahol lassab az internet és nagy méretű képeket szeretnének feltölteni ez eltarthat egy ideig, hiszen a képek feltöltése a “kosárba teszem” gombra kattintással kezdődik meg. Abban az esetben, ha nagyobb méretű képeket állítottál be, ez több idő lehet az interneted gyorsaságától függően. Ha feltöltődtek a képek, akkor az oldal átirányit a kosár felületre és befejezheted a vásárlást.

Mennyi idő a szállítás? A legyártott termékeket hétfőn és csütörtökön adjuk postára 1 napos átfutási idővel.

Amennyiben vasárnap 12:00 és szerda 12:00 között rendelsz, akkor legkésőbb pénteken kapod kézhez a csomagod!

Amennyiben szerda 12:00 és vasárnap 12:00 között rendelsz, akkor legkésőbb kedden kapod kézhet a csomagod!

Túlterheltség esetén a teljes szállítói 2-3 munkanap kitolódhat.

A feladási napokat az Ünnepnapok befolyásolhatják!

Mik ezek a termékek?

Termékeink segítségével szöveges és képes illusztrációval mondhatod el a hozzád közel álló személyeknek, hogy mit érzel irántuk, illetve örökíthetsz meg szép pillanatokat. Maga a termékek grafikailag, digitálisan szerkesztett képek az általad beküldött szövegekből / képekből. Az általad kiválasztott paraméterekkel mi ezt elkészítjük és kinyomtatjuk neked kiváló minőségben. A kérésednek megfelelőlen vagy csak a kinyomtatott terméket (plakátot) postázzuk el, vagy teljesen kész ajándékként, az általad választott képkeretben küldjük meg számodra.

Hogyan rendelhetek?

1. A főoldalon több helyen is megtalálod a “termékek” gombot, kattints rá és átírányít a a termékekhez.

2. Válaszd ki, hogy milyen terméket szeretnél: Egyedi Portré, Egyedi Térkép vagy Egyedi Babarajz.

3. Kattints a tervezés gombra az adott terméknél, és a leírás alapján töltsd ki a mezőket.

4. Ezek után eldöntheted, hogy szeretnél-e plusz képkeretet vagy digitális verziót.

5. Ha végeztél, akkor kattints a kosárba helyezésre, ami átírányít a kosár felületre. Ez az egyedi portrnénál eltarthat egy kis ideig, hiszen a képek feltöltése a “kosárba helyezés” gombra kattintással kezdődik meg. Abban az esetben, ha nagyobb méretű képeket állítottál be, ez eltarthat egy kis ideig az interneted gyorsaságától függően.

FONTOS: a kosárba helyezés után a terv már nem módosítható. Ha módosítani szeretnél, akkor töröld a terméket a kosárból, és készítsd el újra.

6. Kattints a “Pénztár” gombra, ahol kiválaszthatod, hogy milyen szállítási és fizetési megoldást szeretnél. Az adatok kitöltése és véglegesítése után megrendelheted a terméked.

Tervezd meg sajátod, akár most! Kattints ide!

Miért nem tudom utólag szerkeszteni a tervem?

A kosárhoz adással véglegesíted a terved, így utólag az már nem szerkeszthető. Szerkeszteni és ellenőrizni csak a tervezőben tudod a terméked. Amennyiben nem vagy biztos a tervedben, töröld a kosárból és készítsd el újra, majd ha ellenőrizted add a kosaradhoz. Rendelés után kapni fogsz egy összesítőt, amiben látni fogod a leadott terved adatait. Amennyiben abban hibát látsz, akkor az info@egyediposzterek.hu email címen jelezheted felénk és javítjuk a hibát.

Elrontottam a szövegezést, utólag van lehetőség változtatásra?

Igen! Ebben az esetben kérjük, hogy az info@egyediposzterek.hu email címre írj nekünk egy emailt a helyes szöveggel és a rendelésed számával! A szövegeket helyesírásilag mindig átnézzük, viszont minden esetben másoljuk a leadott szövegezést. Az esetleges elírásokért nem vállalunk felelősséget!

Milyen a termék minősége?

A tervezésnél a termékek magas felbontással készülnek: 300dpi, tömörebb poszter papírra: 200g/m2, így garantáltan kiváló minőséget kapsz majd kézhez.

Milyen képek kellenek az egyedi portréhoz?

Az egyedi portréhoz szükgséges képek minőségéről ide kattintva olvashatsz. A linkken minta képeket is találsz!

Mennyibe kerül?

A termékek* közül 3 féle méretből választhatsz. 21×30, 30×40 és 50×70 cm. Ezek a méretek adják az árazás alapját. A termékeket digitálisan készítik grafikusaink, és a nyomdában keltjük őket életre. A posztereket a következő árakon tudod megvásárolni:

21x30cm – 6990 Ft

30x40cm – 7990 Ft

50x70cm – 9990 Ft

Csak digitális vátlozat bármilyen mérettel – 5990 Ft

Kiegészítő szolgáltatások és termékek: plusz digitális változat, plusz képkeret (a keretek részleteiről lentebb olvashatsz).

* A babarajz esetében csak 50x70cm-es méret érhető el, tekintettel arra, hogy méretarányosak a rajzok és az újszülött babák átlagos mérete 45-55cm. Így csak 50x70cm-es felületen tudjuk kivitelezni a rajzokat.

Hogyan fizethetek?

Oldalunkon fizethetsz a termékekért utánvéttel és online biztonságosan 2 felületen is: PayPal és Stripe. Ezekről a részletes leírást ide kattintva találod.

Hogy kapom meg a terméket?

A szállító partnerünk a Magyar Posta Zrt. A csomagokat 3-5 munkanapon belül eljuttatják hozzád sérülésmentesen. Szállítással kapcsolatban további részletekért kattints ide.

Külföldre is lehet rendelni?

Igen. A pénztárnál az adatok megadásánál csak válaszd ki azt az országot, ahova rendelni szeretnél. A külföldre történő szállítás több idő, és többlet költségeket von maga után. Erről a szállítás aloldalunkon olvashatsz. Kérünk abban az esetben, ha kérdésed van rendelés előtt vedd fel velünk a kapcsolatot FacebookonInstagramon vagy emailben: info@egyediposzterek.hu

Nem sérül a termék szállításkor?

Keret nélküli rendelés esetén kemény papírból készült biztonsági kartonban, képkeret esetén biztonsági dobozban küldjük el megrendelésed. Ha bármilyen sérülést tapasztalsz kérlek jelezd felénk, a hibás termékeket díjmentesen kicseréljük.

Megvehetem digitálisan?

Az eredeti termék mellé Igen. A poszterek 300dpi felbontásban készülnek, így bármelyik nyomdában el tudod készítettni akár többször is. A digitális változatot a rendelés átvételétől számított 2 munkanapon belül a megadott email címre eljuttatjuk PDF formátumban.

Rendelésemhez jár képkeret?

Alapesetben nem, viszont ha a rendelésed során kérted, akkor a kész ajándékodat a képkeretedbe belehelyezve fogjuk eljuttatni hozzád! Képkeret nélkül a képregényed egy keménypapírból készült biztonsági kartonban fogjuk elküldeni. A képkeretek minőségéről ide kattintva olvashatsz: Képkeretek.

Tetszik, amit csináltok, de a tervező alapján nem tudom beállítani, amit szeretnék.

Egyedi kérésekkel bármikor kereshettek minket emailben. Kivitelezőink készségesen állnak rendelkezésetekre. A következő email címen: info@egyediposzterek.hu vagy a kapcsolati űrlapon írhattok számunkra 0-24.

Mi történik a képekkel, amiket beküldök?

Az adataidat bizalmasan kezeljük. Csak és kizárólag a termékek elkészítésére használjuk fel, melyeket 14 napig őrzünk meg, utána véglegesen töröljük őket rendszerünkből. Erről részletesebben ide kattintva olvashatsz.

Meggondoltam magam, mit tehetek?.

Ebben az esetben kérjük minél hamarabb írj nekünk! Amennyiben nem került legyártásra és postázásra a termék, akkor ez díjmentes. Abban az esetben, ha legyártásra és postázásra került a termék, akkor köteles vagy annak díját megtéríteni.

Mi történik, ha megtagadom az utánvételes átvételt és díjfizetést?

Amennyiben elfogadtad az általános szerződési feltételeket, és megrendelted a terméket, és az legyártásra és postázásra került, akkor abban az esetben köteles vagy a rendelésed átvételére és megfizetésére. Más esetben cégünk jogi útra terelheti az esetet.

Az ÁSZF-ből idézve:

“7.4. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

7.5. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

7.6. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”

Nem azt kaptam amire számítottam.

Erről részletesebben az ÁSZF -> Elállás joga című résznél olvashatsz. Kérjük, ha valamilyen problémát észlesz, akkor feltétlen írj nekünk és megoldjuk! Számunkra a vásárlók elégedettsége a legfontosabb!

Tervezd meg sajátod, akár most! Kattints ide!